    From: "Marex" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wkretarka - padly akumulatorki - czy warto?
    Date: Tue, 29 Sep 2009 12:17:42 +0000 (UTC)

    =?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Bochenek?= <p...@g...pl> napisał(a):

    > NiCd. Bez obaw. Ładowanie dużym prądem nie jest tak destrukcyjne jak
    > "doładowywanie", albo rozładowanie do zera.

    > Mimo usilnych starań personelu ;) one się nie psują. Nawet silnik mają
    > nierozbieralny, nie ma jak wymienić szczotek czy elektroniki. Akumulatory -
    > owszem, góra kilka lat, o ile pamiętam robione są na 500 cykli ładowania.
    A że
    > kupować zapasowych się nie opłaca, mam zbiorek sprawnych wkrętarek bez
    > akumulatorów. A jak wspomniałem wcześniej - wymiana ogniw to była porażka i
    > strata czasu.
    >
    > pzdr., PB
    Po 3 m-cach używania wkretarki AEG BSB 14 STX jestem zadowolony. Była i
    (nadal jest! - podpowiedŹ..)w promocji w sieci markwetów budowlanych -po
    650zł.Poprzednio uzywałem tanizny i akumulatorki strasznie padały.Zazwyczaj
    padało wszystko, gdy akurat trzeba było coś powaznego zrobić -nierzadko
    daleko od domu.Akumulatorów oczywiscie nie chcą wymieniać. Nie wiem jak
    dlugo pociągną te Li-teony (też ładowane w 30 minut), ale sporo dają
    mocy.Czy ktoś posługuje się np. zawodowo tym narzędziem dłuzej(pow.roku)?