  • Data: 2009-09-29 18:55:51
    Temat: Re: Wkretarka - padly akumulatorki - czy warto?
    Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h9q3ff$p5m$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam
    >
    > Padły mi akumulatorki we wkrętarce Einhell 19V.
    > Notabene - wkrętarka za 50zł zbudowała dom :-)) więc się wysłużyła.
    >
    > Pytanie: czy warto wymienić wkąłdy akumulatorowe (ogniwa),
    > czy lepiej (przy tej cenie) zainwestować w nową
    > (bo np. za pół roku padnie mi sprzęgiełko)?

    Mam TOYA z akumulatorem 20,4V, taka wieksza wiertarka z udarem.

    Po roku padły akumulatory, koszt 17 sztuk NiCd 1200mAh rozmiaru C był duzo
    wiekszy niż ta wkrętarka (117zł dałem).
    Kupiłbym nowa gdyby nie fakt, ze miałem dwa pakiety po 10szt akumulatorów
    Sanyo leżące i nic nie robiące.
    Jadę w sumie na niej już 4 lata, akumulatory duzo lepiej dają radę niż
    oryginały. Wiertarka wierci, wkręca ponad 10 centymetrowe wkrety w beki
    drewniane gdzie ja nie mam siły śrubokretem zakręcic, w betonie ostatnio dwa
    otwory pół godziny robiłem :).

    Pare dni temu spojrzałem na AEG akumulatorowe z udarem... hmm.. miodzio ale
    699zł.. przecież to 6 sztuk takich TOYA, co daje 24 lata :)

    Tak więc rachunek prosty, jak aku droższe to kup nową wiertarkę.
    W mojej zacina się już guziczek od płynnej regulacji obrotów (przerywa) i
    tak poluję czy ktoś nie wyrzuca takiej wkrętarki bo mu ogniwa padły.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez