eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł? › Re: Wkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł?
  • Data: 2021-06-27 09:03:18
    Temat: Re: Wkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-06-24 22:06, LordBluzg(R) wrote:
    > Po kilkunastu latach zdarzeń z Boschami, Makitami, Black&Dekiel i inne
    > drogie w marce, uderzyłem w taniość ale dostępność. Zanabyłem sobie
    > komplet w postaci gumówki, wyrzynarki i wkrętarki udarowej oraz
    > pistoletową Niteo (takie z Biedry). To taka konkurencja Lidlowego
    > Parkside ale tańsza. Używam już ponad rok i to dość systematycznie na
    > działce i nie tylko, gdzie nie mam prądu... ale mam panel FV i stary
    > UPS, to sobie ładuję. Wszystko działa bez zająknięcia i problemów. Nie
    > dość że mam 3kpl baterii (takie same) to bez problemu można sobie
> [...]

    to wszystko zależy ile się tym robi - ale jak wątkotwórca pyta tutaj to
    mu pewnie wystarczy do końca życia baterii - to są fajne narzędzia jak
    się już mieszka i wyciąga je raz na tydzień czy dwa

    Do codziennego użytku czy na budowę nie ma porównania z milwaukee czy
    nawet makitą. Używaną na dachach od grubo ponad roku makitę brat zrzucił
    w kałużę, trzeciej nie mieliśmy a otwarte były tylko markety więc
    kupiłem parkside w lidlu - postanowiliśmy zobaczyć ile pochodzi i po
    bodaj niecałych dwóch miesiącach poszła do kosza z powodu luzu i nie
    działającego udaru. A makita po wysuszeniu i jakimś tam serwisie działa
    do dziś.