eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWłączniki na schodach - używać przekaźników, czy "klasycznie"? › Re: Włączniki na schodach - używać przekaźników, czy "klasycznie"?
  • Data: 2016-11-02 17:16:00
    Temat: Re: Włączniki na schodach - używać przekaźników, czy "klasycznie"?
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    właśnie dzisiaj dotarła do mnie "żarówka" ledowa z czujnikiem...
    dzwięku. znaczy załącza się jak "słyszy" dzwięk. otwarłem - dziadostwo
    - nic tam niema zwykła żarówka. wkręciłem w kibelku, mignęła - zgasła.
    fajnie myśle, działała pół sekundy. więc krzynąłęm - nie swieci, a ona
    się zaświeciła. Jaja jak balony, ale skracając komedie - w żarówce niema
    mikrofonu, niema scalaka, ale działa. i to sprytnie. znaczy w kibelku
    mamy termowentylator. włączenie buczącego urządzenia, aktywuje żarówkę,
    ale po jednym cyklu przestaje go słyszeć. wentylator staje się hałasem
    tła. ale kliknięcie palcami wystarczy aby żarówka się załączyła
    Muszę jej zrobić sekcje zwłok, zobaczyć co ją dokładnie aktywuje i może
    połącze ten układ reagujący na dzwięk i PIR w jednej obudowie.

    ToMasz