  • 1. Data: 2016-10-30 19:37:47
    Temat: Włączniki na schodach - używać przekaźników, czy "klasycznie"?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Myślę, jak wykonać instalację oświetleniową na schodach (dwa
    przełączniki - na górze i na dole).

    Warto pchać się w przekaźniki? Będzie drożej. Czy może klasycznie?

    --
    MN

  • 2. Data: 2016-10-30 19:42:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 października 2016 19:37:47 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Myślę, jak wykonać instalację oświetleniową na schodach (dwa
    > przełączniki - na górze i na dole).
    >
    > Warto pchać się w przekaźniki? Będzie drożej. Czy może klasycznie?

    A co zyskasz dzięki przekaźnikom?

  • 3. Data: 2016-10-30 19:51:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-10-30 o 19:42, Kris pisze:

    > A co zyskasz dzięki przekaźnikom?

    Właściwie tylko to, że każdy "pstryczek" zawsze będzie w prawidłowej
    pozycji.
    Chyba, że coś jeszcze. Dlatego pytam.

    --
    MN

  • 4. Data: 2016-10-30 20:30:24
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.10.2016 o 19:37, Marcin N pisze:
    > Myślę, jak wykonać instalację oświetleniową na schodach (dwa
    > przełączniki - na górze i na dole).
    >
    > Warto pchać się w przekaźniki? Będzie drożej. Czy może klasycznie?

    czujniki ruchu. super sprawa
    ToMasz

  • 5. Data: 2016-10-30 20:34:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-30 20:30, ToMasz wrote:
    > czujniki ruchu. super sprawa

    Jak się ma kota, psa, dinozaura to szczególnie super :)

  • 6. Data: 2016-10-30 20:44:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 października 2016 19:51:37 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Właściwie tylko to, że każdy "pstryczek" zawsze będzie w prawidłowej
    > pozycji.
    > Chyba, że coś jeszcze. Dlatego pytam.
    Sam Sobie odpwiedziałeś

  • 7. Data: 2016-10-30 21:23:20
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 30 października 2016 20:35:10 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Jak się ma kota, psa, dinozaura to szczególnie super :)

    Beze przesady.
    Mam i kote i piese i czujniki ruchu i czasem jak zwierz lezie to zapali. Po 15
    sekundach gaśnie i jest spokój.

    Za to bez problemu można dziecko puszczać i sie nie bać że se krzywde zrobi czy
    będzie sie bało czegoś.

    czujki ruchu rulz!

  • 8. Data: 2016-10-30 21:32:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Myślę, jak wykonać instalację oświetleniową na schodach (dwa
    > przełączniki - na górze i na dole).
    >
    > Warto pchać się w przekaźniki? Będzie drożej. Czy może klasycznie?

    Przekaźnik. Łatwiej dodać czujkę ruchu, łatwiej dorobić jeszcze jeden
    włącznik.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2016-10-30 21:37:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Sebastian Biały pisze tak:

    > Jak się ma kota, psa, dinozaura to szczególnie super :)

    a juz najsuper jak się chodzi nago po domu i okna niezasłonięte :)

    --
    Piter

    Na czym polega remont generalny domu w Anglii?
    Na wymianie wszystkich dywanów.

  • 10. Data: 2016-10-30 21:49:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 października 2016 21:37:14 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > a juz najsuper jak się chodzi nago po domu i okna niezasłonięte :)
    Ot to.
    No i dodatkowo światło gaśnie wtedy kiedy nie powinno.
    Czujniki ruchu wewnątrz domu to masakra jakaś wg mnie.