  • Data: 2017-05-12 13:56:17
    Temat: Re: Włączyłem ogrzewanie
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-10 o 09:24, ToMasz pisze:

    > ja cały czas grzeję. znaczy kocioł odpala czasówka o 6.00, dzieci do
    > szkoły wstają o 7 i gaszą kocioł. jak jest zimno, to odpalamy piec
    > wieczorem, po zachodzie.
    > Czy Wy wszyscy spędzacie większość doby w domach i musicie grzać non stop?

    Po pierwsze owszem. Sporą część dnia żona jest w domu, bo w nim pracuje.
    Po drugie zaryzykuję stwierdzenie, że niewiele w ten sposób oszczędzasz,
    żeby nie powiedzieć w ogóle nic. Bo dojście znowu do oczekiwanej
    temperatury po sporym wychłodzeniu zje sporo energii i całe oszczędności
    z niegrzania...

    Pzdr

    --
    /__/_* /