  • Data: 2009-01-03 22:03:00
    Temat: Re: Wlasciwe ocieplenie poddasza, wiem ze nudne.
    Od: "kris" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OK
    > Isover to dobra welna?? Przyjemnie sie robi?? Moze byc na dwie warstwy??

    Tu możemy rozpetac dyskusje czy lepszy Isover czy Rockwool czy Knauf czy
    może Ursa.
    Ja nie wiem.
    Ja robiłem Isoverem i Rockwoolem- Isover nie gryzie Rockwool przeciwnie.
    Patrz jeszcze na współczynniki lambda wełny- te moje mają 0,39 ale są juz
    wełny z niższymi współczynnikami- i oczywiscie odpowiednio droższe. Pomyśl
    może o zmniejszeniu grubości izolacji ale zastosowaniu wełny o mniejszej
    lambdzie. Jeśli ufasz teoretycznym wyliczeniom to pewnie można wyliczyć
    przenikalność cieplną dla poszczególnych grubości i rożnej wartości lambdy.
    Dodasz do tego kryterium cenowe i masz zagadke na długe zimowe wieczory co
    wybrać:))
    Ja zrobiłem tak jak zrobiłem i na razie jest ok.

    Krzysiek