  • Data: 2009-01-06 23:01:28
    Temat: Re: Wlasciwe ocieplenie poddasza, wiem ze nudne.
    Od: "kiki" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message
    news:gjvto0$7eq$1@news.interia.pl...

    > Chodzi wlasnie o to, czego nie mozesz sobie wyobrazic. :-))
    > Im mniej ocieplenie bedzie narazone na wywiewanie ciepla tym lepiej. Sama
    > welna nie jest nieprzewiewna, podobnie jak cieply sweter i pewnie nalezalo
    > by ja chronic przed wiatrem z gory, tam gdzie jest szczelina wentylacyjna.
    > Do tego dochodza czasem jakies drobne bledy wykonawcze w postaci szczelin
    > miedzy welna a np. krokwiami i wiatr bedzie penetrowal duzo glebiej niz
    > moze sie nam zdawac.

    Ooo tak, to prawda. Gdybym wiedział to wszystko 2 lata temu.....
    Chociaż z tymi wiatrami przez wełne top też nie tak do końca. Jeśli wełna
    się dobrze rozpręży i wsadzą wełnę w stelaż, wełna jest szczelnie zrobiona
    to obrazu chłodzonych połaci nie ma. Połacie karton gipsowe wyglądają na
    ciepłe ale tam gdzie się sączy wiaterek cały stelaż się odznacza.
    Z tą wiatroizolacją też trzeba uważać żeby nie przesadzic i za szczelniej
    nie dać