  • Data: 2009-05-21 07:13:51
    Temat: Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gv2qvg$t93$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Wiesz co, mi świadomość ekologiczna nijak nie pomaga, bo nie mam* gdzie
    > oddać baterii i przeterminowanych leków do utylizacji, nikt nie zbiera
    > zużytych świetlówek, recycling plastikowych butelek jest jedną wielką
    > fikcją, nikt nie skupuje opakowań szklanych, nawet głupiego złomu ciężko
    > się
    > pozbyć. A koszty dowozu makulatury do przeróbki okazały się dla szkolnych
    > ekologów wyższe, niż kwota uzyskana za surowiec wtórny.
    > Całe te rozporządzenia "ekologiczne" są wiec dla mnie mniej warte niż
> [...]

    A pojemników do segregacji odpadów u Was gmina nie stawia?. Bo w mojej
    okolicy jest tego sporo- nawet na wioskach liczących mniej jak 1000
    mieszkańców.
    I problem z butelkami plastykowymi szklanymi itp rozwiazany.
    I pozbywasz się tego za darmo w przeciwieństwie doo odpadów wrzucanych do
    przydomowego kontenera.

    Krzysiek