  • Data: 2019-06-03 21:15:47
    Temat: Re: Wod-kan
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-03 o 17:09, Marek pisze:

    > Jeszcze się nie spotkałem by ktoś tak  robił i zdążył, na zalewanie
    > posadzki to same kikuty rur wystają.

    Tak się robi i żadne kikuty nie wystają, chyba, że miałeś do czynienia z
    partaczami.

    Zanim zaczną lać posadzki to muszą być już obsadzone skrzynki
    rozdzielaczy, a do nich podłączone wszystkie obiegi wodne podłogówek.
    Instalacja powinna pozostawać pod ciśnieniem w trakcie wylewania i
    pozostawiona pod ciśnieniem, aż do związania posadzek.

    Ponadto podłogówki powinny pozostawać pod ciśnieniem przez pewien okres
    czasu przed wylaniem, aby sprawdzić szczelność instalacji. W tym celu
    montuje się w instalacji manometr i sprawdza czy ciśnienie nie spada.
    Pomyśl tylko logicznie. Jaki instalator sobie pozwoli na ułożenie
    kilometra czy dwóch kilometrów rur i nie sprawdzi ich szczelności?

    Tutaj Janusz ma pełną rację.