  • Data: 2013-03-19 10:22:06
    Temat: Re: Wodociąg - podłączenie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 14:56:17 UTC+1 użytkownik /// Kaszpir /// napisał:
    > A gdzie ten wykop ?
    > Rozumiem że przez garażem rów na głębokości 1,4m i potem na tej głębokości
    > trzeba by się przebić do garażu a dalej ?
    Dalej w garażu do góry i pościanch/przy posadzce do kotłowni.
    Tylko w tej opcji wodomierz będzie w garażu zapewne bo wodociągi często chca aby
    wodomierz był blisko miejsca gdzie rura z posadzki wyłazi.
    Ale wodomierz w garażu to żaden problem. Jeśli garaż w bryle budynku to tem minusowe
    tam raczej nie wystąpią.
    > No chyba że tylko na tej głębokosci wejść do garażu , a potem tylko lekko
    >
    > skuć podłogę i zalać w podłodze rurę , na dużo mniejsze głębokości ?

    Można i tak ale lepiej puścic po styku podlogi i ściany lub po scianie.
    Rura PE dosyc elastyczna jest
    > Boję się bo garaż mam nie ogrzewany i nie wiem czy w zimę nie zamarzła by
    >
    > rura z wodą ... Garaż nie ma styropianie na podłodze , grzany jest z
    >
    > "ziemii" ...
    Jak jest/będzie u Ciebie trudno powiedzieć.
    Ja mam garaz w bryle budynku, nieogrzewany(mam tam wyprowadzone przyłącze do
    grzejnika ale grzejnika brak) jedna sciana sąsiaduje z kotłownią i łazienką druga
    ściana z salonem. Nie robiłem żadnej izolacji cieplnej na wewnętrznych ścianach
    garażu- ściaany z gazobetonu 24cm.
    Dom po całości ocieplony styropianem 12cm, brama garażowa, segmentowa
    http://www.skorpion.com.pl/product-pol-80-Automatycz
    na-brama-segmentowa-STANDARD-Zloty-Dab-Kaseton.html,
    Praktycznie zawsze mam otwarte drzwi między garażem a kotłownia więc garaz jest
    dogrzewany ciepłem z kotłowni.
    Zawsze zima stawiam testowo słoik z woda w rogu garazu przy bramie. 5 zim już mineło
    woda nie zamarzła.