    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wozek do jazdy po schodach cd.
    Date: Thu, 2 Feb 2017 20:15:43 +0100

    > Zanabylem droga kupna bo podpierdolic sie nie dalo. Szalu nie robi, jest troche
    lzej niz targanie recznie pelletu na drugie pietro. Napisane ze maksymalne obciazenie
    150 kilogramow. W zyciu tyle nie da sie na nim wciagnac po schodach. Ale 50 sie da.
    Zapakowalem dwa worki po 20 kilogramow. Dla mojego kolana wniesienie 20 kilogramow na
    trzecia kondygnacje jest raczej niemozliwe. Obrocilem trzy razy z czterdziestoma
    kilogramami i w kolanie tego nie czuje.

    Czyli wygląda na to, że dobra inwestycja :)

    Kółka duże?
    Daleko od siebie odsadzone?

    P.S.
    Pamiętam, że za młodu wnosiłem na strych worki 60kg. A że śpieszyłem się
    do kumpli (nie pamiętam, na radiu posiedzieć czy coś polutować), to
    prawie biegiem. Tych worków było trochę - chyba więcej, niż kilkanaście.
    Tak sobie w biodrze panewkę przytarłem, że potem długo "chodziłem
    bokiem", zanim przeszło.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam