  • Data: 2009-03-31 07:11:39
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Mar, 01:27, "Jarek M." <j...@w...pl> wrote:

    > Następna regulacja po tynkach i ostateczna przed zamieszkaniem.
    > Co do montażu, z czystym sumieniem mówię , to byli Panowie montazyści, słowa
    > uznania i każdemu mogę polecić.

    No to może ja trochę dziegciu doleję ... obecnie tak się już nie
    powinno montować okien... Chodzi o to że masz tylko piankę, a powinny
    być 3 warstwy izolacji. Od wewnątrz patrząc:
    1) Taśma paroszczelna lub kit paroszczelny
    2) pianka poliuretanowa/ taśma rozprężna
    3) taśma paroprzepuszczalna
    Czy coś koło tego... na pewno znajdziesz w sieci. Takie są zalecenia
    dla nowobudowanych obiektów. Wynika to z tego że zauważono, że z
    biegiem czasu (okna pracują) pianka się odspaja od okien i zaczyna
    przez te szpary wiać ...
    U Ciebie jest tylko pianka, tak jak to drzewiej robiono (no ale jest
    na pewno taniej).
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.