eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWszyscy kupują na Aliexpresie bo 50% taniej, szybko, bezpłatna dostawa, gwarancja i bez pośredników i po polsku › Re: Wszyscy kupują na Aliexpresie bo 50% taniej, szybko, bezpłatna dostawa, gwarancja i bez pośredników i po polsku
  • Data: 2023-07-15 17:24:17
    Temat: Re: Wszyscy kupują na Aliexpresie bo 50% taniej, szybko, bezpłatna dostawa, gwarancja i bez pośredników i po polsku
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, 15 July 2023 at 01:07:42 UTC+2, Marcin Debowski wrote:

    gwarancja i bez pośredników i po polsku

    > Gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem producenta/sprzedawcy więc nie
    > ma na co tu specjalnie liczyć. W przypadku zakupu od sprzedawcy unijnego
    > w grę wchodzi ochrona ustawowa-rękojmia, ale fakt wysyłki z magazynu w
    > EU nie czyni sprzedawcy unijnym. Zresztą przymując, że nawet czyniłaby,
    > wyekzekwowanie czegokolwiek jest w praktyce bajką. Jeśli to miałoby
    > działać to sama platforma musi dbać o ochronę konsumenta, a z tym MZ
    > bywa różnie.
    > Kupisz kupisz i nawet nie będziesz żałował (o ile wiesz co robisz).
> [...]
    Przestań deluzjować

    Miliony kupiły w Polsce, Europie niekompletne elektronarzędzia bez aku, bez
    ładowarki w marketach
    i chciały zwrócic wadliwe produkty
    i markety wystawiły kartki, że zwrotów nie przyjmują

    I tak wygląda ochrona praw konsumenta w Łunii

    W Mimcach klient kupuje towar w markecie, a jak mu nie pasuje to oddaje i dostaje
    zwrot kasy,
    a w Polsce nie ma zwrotów, albo dostaje talon w Bierdronie na zakup innych produktów.

    Znajomi wiele kupują na Aliexpresie i są bardzo zadowoleni.

    Gdy dostarczony produkt wadliwy to zaraz zglaszają i dostaja 2-gi za frico, albo
    zwrot kasy i nie musza niczego odsyłać

    Kupiłem dużą deskorolkę w markecie
    i leżała w szafie rok,
    podłaczam ładowarkę i się nie ładuje

    Wymienić sie nie da, bo brak w ofercie.

    Gwarancja 2 lata i musze się pierdzielić z serwisem, pisaniem dzwonieniem.

    A aku powinno trzymać napięcie, jak powerbanki

    ale nie trzyma (Manta)

    Gdyby importer byl inteligentny to by uzgodnił z producentem, aby podłączona była
    kontrolka stanu aku z kolorowym ledem na zewnątrz obudowy i przyciskam i widzę, czy
    aku w środku naladowany

    Następnym razem kupię na Aliexpresie, bo aku będzie świeży, naladowany