    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wybór technologii przy budowie domu
    Date: Wed, 15 Apr 2015 13:29:07 +0200

    dyskusyjnych:552e218d$0$2193$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Ja bym jednak oponował. Najwygodniej samodzielnie grzebać w drewnie a nie
    > w betonie.

    To prawda

    > Przy domu drewnianym nie ubabrzesz się, nie nadźwigasz i

    To też prawda

    > bez problemu uzyskasz precyzję nieosiągalną w domach murowanych bez dużego
    > doświadczenia.

    A to nieprawda. Beton komórkowy (firmowy) ma dokładność 1mm i klei się go na
    1mm warstwę kleju. Tego nie da się zrobić krzywo - on same leży prosto.
    Budując swój dom murowałem po raz pierwszy w życiu i uzyskałem taką
    dokładność że na ściany dawałem od razu gładź. Jak poczytasz archiwum grupy
    lub muratora to zobaczysz że nie ja jeden to osiągnąłem - a jest to
    powszechne dla amatorów.

    Osobiście chciałem dom szkieletowy bo ma wiele zalet ot choćby wspomniana
    przez Ciebie łatwość budowy, czy moja ulubiona niska akumulacyjność.
    Niestety ceny drewna są delikatnie mówiąc chore, a miałem sztywny (bardzo)
    budżet, więc zrezygnowałem z drewna na rzecz BK.

    Pozdrawiam
    Ergie