  • Data: 2015-05-06 14:59:19
    Temat: Re: Wybór technologii przy budowie domu
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-06 o 14:18, Ergie pisze:

    > Masz pod warunkiem zasłonięcia okien i wyłączenia wentylacji, sprzętów i
    > opuszczenia domu czyli w praktyce nie :-)

    To co robić... co robić...

    Z klimą mam problem, bo żona upiera się, że nie po to ma w całym domu
    mieć podłogówkę, żeby w salonie jakiś kaloryfer się pojawił
    (klimakonwektor). Nie bardzo wiem, jak zbić ten jej argument.

    A szkoda, bo pompa ciepła mogłaby latem pracować w odwróconym ciągu i
    dać te 4-5 kW chłodu.

    --
    MN