    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Date: Thu, 13 Oct 2011 08:04:45 +0200
    <j6vfbf$n2p$2@usenet.news.interia.pl> <j6vvrn$rbd$1@opal.futuro.pl>
    <j70sd8$6dd$1@news.onet.pl> <j71h1q$crj$1@opal.futuro.pl>
    <j71hl8$cb5$1@news.onet.pl> <j71is9$gpn$1@opal.futuro.pl>
    <4e94873a$1@news.home.net.pl> <j721n0$hgc$1@opal.futuro.pl>
    <3...@m...cs.put.poznan.pl>
    <c1.01.3SJ9vg$0c5@mike.oldfield.org.pl>
    <1...@m...cs.put.poznan.pl>
    <j72g80$han$1@opal.futuro.pl> <j73db3$a3b$1@inews.gazeta.pl>
    <j73ed0$cqh$1@inews.gazeta.pl> <j73fku$g2t$1@inews.gazeta.pl>
    <j73ijn$oit$1@inews.gazeta.pl> <j73m8s$646$1@inews.gazeta.pl>
    <j73ouu$dve$1@inews.gazeta.pl> <j73qtr$jhb$1@inews.gazeta.pl>
    <j73rpn$m0t$1@inews.gazeta.pl> <j73trd$sba$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 12.10.2011 13:32, Budyń pisze:

    > no dobrz, powiedz mi od kiedy zaczyna sie człowiek. Bo widze ze nie w
    > momencie powstania pierwszej komórki.

    Na pewno nie, bo równie dobrze z takiej jednej komórki może powstać
    dwóch ludzi.

    > masz jakies fobie związane z pogrzebem? Chcesz to sobie organizuj pogrzeby,
    > tylko nie wciskaj np katolikom ze to ich obowiązek. Oni swoje znają.

    Nie fobie. Tylko obowiązkiem katolika jest grzebać każdego zmarłego
    człowieka. Skoro wg. ciebie to już jest człowiek, to pogrzeb musi być.

    > toż ci tłumacze ze działania takie bez katolskiego oszołomskiego gadania
    > (moze dlatego ze tam jest katolików mało) nie zadziałały i niechcianych ciąż
    > jest wiecej po wporowadzeniu "edukacji". Tak, tym kraju za kanałem...

    Źródło poproszę.

    > byłes w jakims kosciele i to słyszałeś czy sam to wymysliłeś? Moze w "Nie"

    Twierdzisz, że KK nie potępia pigułek i prezerwatyw?

    > czytałeś? Najwiecej do powiedzenia o tym co sie mówi na kazaniach mają ci
    > który ich od dawna nie słyszeli... Domyslam sie ze fobie koscielną również
    > masz.

    Fobie? Nie. Tylko uraz do hipokryzji.

    > Fakt, nie miałem poblemu ani z antykoncepcją ani z aborcją. A żone mam,
    > dzieci tyle ile chciałem.... Da sie? Da.....

    No to co to za metoda była? "Watykańska ruletka"?