  • Data: 2011-10-13 08:11:22
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 13, 8:59 am, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Można zamrozić "na wieczność" :D

    > Uznawanych? Przez kogo i dlaczego?

    Przez etykow na ten przyklad. A dlatego ponieważ nie jestesmy w stanie
    stwierdzic ze to nie jest czlowiek.

    > Jak "odwrócić"? To jest to samo pytanie - kiedy już jest człowiek i
    > dlaczego. Wypowiedź uzasadnij.

    OK. Machlem sie. Chodzilo mi o stwierdzenie ze plod/zygota nie jest
    czlowiekiem.
    Po urodzeniu jest? Jest.
    Przed urodzeniem jest? Jest.
    Jak w macicy wyglada/zachowuje sie jak "ludzik" jest? Jest.
    Jak w macicy nie wyglada/ nie zachowuje sie jak ludzik jest? Zdania sa
    podzielone.
    Jak jest zygota to jest? Zdania sa podzielone.

    > [ciach]

    > Za to musimy się martwić, że się nie zagnieździ i umrze. Albo się
    > podzieli na dwóch, czyli to pewnie jakiś demon. Albo podzieli się na
    > dwóch, a potem jeden drugiego zamorduje.

    To juz sa zdarzenia niezalezne od nas.
    Etycznie jest sprawa czysta. O ile nie domieszamy w zabawe palenia/
    cpania/picia czy co tam jeszcze moze plodowi szkodzic ale w
    chrzescijanstwie to podpada pod "nie zabijaj" tak czy siak...

    > I tyle chrześcijańskich dzieci jest wyrzucanych na śmietnik bez chrztu
    > ni pogrzebu....
    Ironia i nie trafiona i nie potrzebna...