  • Data: 2011-10-13 06:40:55
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.10.2011 17:46, Tornad pisze:

    > zaopewne znasz z telewizorni, jest tez swego rodzaju wiara. Ona opiera sie na
    > odmianie religii, ktorej kaplanem byl niejaki A. Einstein zreszta wyznawca
    > jeszcze innej religii.

    LOL

    [ciach]

    > Tymczaem swiatlo rozchodzi sie z predkoscia c w stosunku do nieruchomego,
    > kosmicznego ukladu odniesienia, tej bezkresnej prozni, w ktorym i wzgledem
    > ktorego odbywa sie wszelki ruch cial niebieskich i swiatlo ma w nim okreslna
    > stala predkosc c.

    NIE MA absolutnego układu odniesienia.

    > To bledne zalozenie stalosci c w stosunku do kazdego obserwatora, jest
    > sprzeczne z doswiadczeniem chociazby z efektem Dopplera, ktory dziala wlasnie
    > z powodu tych roznic predkosci swiatla w stosunku do obiornika bedacego w
    > stosunku do medium i zrodla w ruchu.

    Przesunięcie dopplerowskie działa na ruch fali - a fala to tylko jeden z
    aspektów światła. To po pierwsze.

    Po drugie prędkość "c" to najwyższa możliwa prędkość do osiągnięcia w
    naszej czasoprzestrzeni. Nazywanie "c" prędkością światła jest tak na
    prawdę błędne.

    Generalnie walczysz z potężnym uproszczeniem teorii a nie z samą teorią,
    która póki co działa ładnie :)

    [ciach]

    > Z drugiej strony religia zawsze i wszedzie byla i jest potrzebna a to z tego
    > powodu abysmy sie nawzajem nie wymordowali. Jednak ludzie wierzacy, troche

    Co za brednie...

    Mam ci zacząć wyliczać zbrodnie, wojny, masakry wspomagane lub
    spowodowane przez te wszystkie religie?