  • Data: 2011-10-13 11:31:57
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.10.2011 12:58, William Bonawentura pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Masz nikłe pojęcie o moim pojęciu o prawie spadkowym. Sporządzenie
    > testamentu nie przekracza zaś umiejętności gimnazjalisty.

    No to, geniuszu prawa spadkowego, powiedz mi, jak przy pomocy testamentu
    załatwisz opodatkowanie spadku dla konkubiny/konkubenta takie samo, jak
    w przypadku małżonka, hmm?

    Dochodzą jeszcze kwestie związane z zachowkiem - np. jak będzie
    chciał(a) zapisać wszystko partnerowi/partnerce, to zachowek dla rodziny
    z dziedziczenia ustawowego będzie liczony od całości a nie od 50%.