  • Data: 2011-10-13 12:42:02
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 13, 11:19 am, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Konkrety! Jakich etyk w? Z czyjego ramienia dzia aj cych? Bo ostatnio
    > sporo ksi y wyst puje jako "etycy"...

    > Ach, to na tej samej zasadzie istnieje B g - bo nie da si udowodni
    > jego nieistnienia? ;->
    >
    > Z logiki otrzymujesz ocen niedostateczn ;)
    >
    > [ciach]

    Ale jestes w stanie stwierdzic ze bóg istnieje?
    Ja noworodka widze, wczesniej go widzialem na usg i czulem jak kopie
    itd.

    Tez sie logiki nie trzymasz...

    > O, to co jak z udowadnianiem, e nie jest si wielb dem?

    Wyciales istotny kawalek.
    Wskaz wg jakiej zasady uznasz ze to "cos" nie jest czlowiekiem i
    bezpiecznie mozna to "cos" usmiercic nie narazajac sie na ewentualnosc
    zabojstwa.

    > Jak niezale na? Mo na ratowa ! Ka d zgubion zygot ! Mo na powodowa
    > dodatkowe podzia y - w ko cu skoro potencjalnie mo e si podzieli , to
    > jest to kilku ludzi i trzeba wszystkich uratowa !

    Gdzie w katechizmie/biblii/czy co tam jeszcze probujesz wysmiewac jest
    zapisane ze trzeba ratowac _kazde_ zycie nawet to ktorego sie nie da
    uratowac?

    > Jaka ironia? Sam twierdzisz, e to ludzie.
    >
    > Ludziom zmar ym z przyczyn losowych chcesz odm wi poch wku?

    To ty wysmiewasz sytuacje.
    Tworzysz wirtualny problem, wysmiewasz go a potem probujesz wmowic ze
    komus cos odmawiam. Wskaz cytat na "Ludziom zmar ym z przyczyn
    losowych chcesz odm wi poch wku?"

    Nawet trolle sie tak glupio nie zachowuja w trakcie dyskusji...