    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Date: Fri, 14 Oct 2011 11:25:03 +0200

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j77kre$cuv$1@inews.gazeta.pl...

    > Jaki spryt? Polak to porażka ewolucji. Mieszanka w kolejności jak w genach
    > przyporządkowali. Ruski, Żyd, Niemiec, Szwed i Tatar.

    Co do genów to się mocno mylisz. Najpierw coś poczytaj.

    > Dalej całą reszta Europy
    > i Azji. Słowianina nie wymieniłem bo jest go niewiele i trochę się wstyd
    > przyznać że to geny przygłupów i kalek. Bo takich zostawili jak na
    > południe
    > wywędrowali.

    Nieźle masz najebane pod deklem.

    > Z takiego super koktajlu powinien wyjść osobnik bitny ale z
    > gołębim sercem. Bystry do interesów. Karny, pracowity, kochający
    > przestrzeń i
    > przyrodę. A wyszedł bitny bo wpierdoli żonie jak mu nie będzie pozwalała
    > telewizora z domu wynieść. Ale i tak wyniesie, sprzeda za 10% wartości,
    > potem
    > się ochleje i będzie spał obrzygany na cudzym klombie.

    Postaw teraz krechę a za nią cudownego wykształconego kulturalnego Niemca,
    który zamordował z zimną krwią dziecko rzucając o ścianę, który starca
    wyrzucił przez okno, który spalił mieszkańców wsi w stodole albo porozrywał
    ich granatami w dole, którego spryt i pragmatyzm doprowadzały do takich
    sytuacji że z Polski nawet gnój wywozili do siebie, aby oszczędzić na
    amunicji stawiał skazańców jeden przed drugim i strzelał w głowę pierwszemu.
    Anglika, który wychował się w kraju, w którym szlachcic mógł wparować do
    dowolnej wsi i wziąć do łoża dowolną kobietę, Anglika, któremu prawnie
    przysługiwał przywilej rozdziewiczenia dowolnej kobiety na jego ziemiach
    przed jej ślubem. Który wymordował niezliczone ilości osobników w podbitych
    krajach, Spalił setki domostw irlandczyków.
    Francuza, który w wybitny sposób wręcz w perfekcyjny stworzył terror w legii
    cudzoziemskiej, który wymyśłił szafot i ścinał setki głów dzień w dzień.
    Szweda plądrującego pół polski i przetapiającego polskie insygnia
    królewskie.
    Europejczyka który wymyśłił świętą inkwizycję, podboje kolonialne,
    mordowanie w imieniu krzyża, prostowanie bananów, który twierdzi że
    marchewka to owoc a żaba to ryba.

    > Spryt Polaka jest mniej więcej taki. Przyszła wróżka do Polaka i mówi że
    > da mu co tylko będzie chciał.
    > Jest jeden warunek, sąsiad dostanie dwa razy tyle. To co chce, pyta. Żeby
    > mi
    > jedno jajo uschło. Jakie to szczęście od Boga że moi nie stąd byli. I niby
    > po
    > trzystu latach powinienem już wyrównać w dół do aborygenów. A nawet
    > niewielkie
    > różnice w genach nie pozwalają.

    Jestes pojebany. Patrzysz na ogół przez pryzmat kilku najebanych
    niewykształconych buraków i rozciągasz tą ideologię na resztę społeczeństwa.
    Zapewniam cię, że na zachodzie takich buraków co gwałcą i biją żony lub są
    totalnymi nieudacznikami znajdziesz na pęczki.
    Mieszkałem bardzo długo za granicą to się napatrzyłem i wiem.

    Z tego ci widzę jesteś totalnym zerem. Mieszkasz w wynajętej dziurze bo cię
    nie stać na nic swojego gdyż będąc zerem nie jesteś w stanie niczego się
    dorobić. Wkurwia cię, że ktoś coś ma i że nie chce się tym z tobą podzielić
    (podatki). Swoją gorycz wylewasz na wszystkich posiadających ale sam dupy
    nie ruszysz. Najciekawsze w tym wszystkim jest, że udajesz mądrale
    czegotoniewiedzącego.
    Jesteś dokładną kopią Kiepskiego. On też duby do pośredniaka nie ruszy i
    uważa że jest wybitnie uzdolniony, jednocześnie ma pretensje do żony że nie
    chce mi dać na piwo.
    Taki jest nasz kogutek.

    EOT

    Marek