  • Data: 2010-10-15 16:25:24
    Temat: Re: Wycinka drzewa - akacja
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Osadnik" napisał:
    > Czy wymyślił już ktoś ubezpieczanie od dewastacji krajobrazu?

    wiesz, ja myślę że temat wycinki pojedyńczych drzew z prywatnych działek
    jest robieniem z igły widły:O)
    robi się jakieś dziwne problemy właścicielowi działki rolnej, czy
    budowlanej, podczas gdy rozgrabia się lasy polskie, wycina się setki
    hektarów lasów w pień, niekt nie widzi problemu, bo z tego jest kasa dla
    zbycha, rycha, mira i kolesi, kturzy dewastują publiczny las jak by byli na
    własnym podwurku, podczas gdy na cudzych podwurkach też chcą się żondzic i
    decydować co można wycinać a co nie:O(
    tutaj nie chodzi o ochronę środowiska czy krajobrazy, bo fszystkie lasy w
    polsce się systematycznie karczuje a zwierzynę wybija, jeśli sama z głodu
    nie zdechnie.