  • Data: 2023-11-12 20:28:04
    Temat: Re: Wygląda ze lepiej już było
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .11.2023 o 19:58 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Wystarczy na jakims obszarze podniesc napięcie na srednim napięciu. Z
    > fizyki ci co się uczyli wiedza ze jest cos takiego jak przekładnia
    > transformatora i podniesienie napięcia na pierwotnym czyli sredniego
    > spowoduje podniesienie niskiego napięcia na wtornym. A od tego juz mały
    > krok do tego ze jak ksiezyc wyjdzie zza chmur to się falowniki beda
    > wyłaczały.

    To i tak wszystko jest bez znaczenia.
    W 2025 ma być już ostatni koniec świata.

    Twoje przepowiednie z początku tego roku były niestety znowu całkowicie
    chybione.
    Przypomnę tylko, że już tego lata miałem mieć wyłączany zdalnie falownik i
    zero produkcji.
    Na szczęście ja już niebawem wyjdę na swoje w PV. Obstawiam, że wszyscy
    (albo zdecydowana większość) "starych" prosumentów pod koniec 2024 też
    już będzie na zero.

    TG