  • Data: 2023-11-16 21:19:37
    Temat: Re: Wygląda ze lepiej już było
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/11/2023 20:08, Cavallino wrote:

    > A za dnia to skąd?
    > Przecież będą dni, że ze słońca będziesz miał po kilkaset Wh łącznie.

    będę ładował baterię w nocy i wykorzystywał energię w dzień

    > A nas UK.

    to po co pytasz? napisałem tylko, że warunki mogą się zmienić i bateria
    może się opłacać i w Polsce, bo już się opłaca w innych krajach. Dzisiaj
    nawet dowiedziałem się, że mój dostawca (niestety jeszcze nie w mojej
    części kraju) daje darmową (całkowicie darmową) energię gdy ma nadwyżkę
    (dziś i wczoraj była to jedna godzina, ok. 18:00). Jutro podobnie może
    być i w PL

    Lukasz