  • Data: 2023-11-17 18:56:18
    Temat: Re: Wygląda ze lepiej już było
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/11/2023 06:17, Cavallino wrote:

    > Ale w ten sposób już nie będziesz miał w niej miejsca, gdyby jednak
    > słońce zaświeciło następnego dnia.
    >
    > Doliczyłeś te kwoty do rachunku i obniżyłeś spodziewany zysk z
    > instalacji o tą część?

    jak pisałem wcześniej, samo używanie baterii bez paneli też się szybko
    zwraca. A żeby mieć lepszy zwrot tworzę sobie 'pogodówkę' - na podstawie
    prognozy zachmurzenia w dniu następnym będę ustalał poziom naładowania w
    nocy. Na chwilę obecną jestem bliski rozpracowania komunikacji z
    inwerterem testowo już wysyłałem ustawienia z poziomu nRF connect (bo
    łączę się przez bluetooth) i działa, przy czym wysyłałem pojedyncze
    konkretne ustawienie

    > A po co tu o tym piszesz?

    wróć do pierwszego mojego posta i zobacz na co odpowiada

    >  napisałem tylko, że warunki mogą się zmienić i bateria
    >
    > Głównie dlatego, że inaczej kosztuje.
    >
    > Gdyby u nas były po 1000 zł za 1kWh to sam bym wziął.

    kosztuje raczej tyle samo, chyba że chińczyk dolicza vat

    > Instalacja potrafi to wykorzystać automatycznie?

    raczej żadna, z tego co widzę ludzie to ręcznie włączają, ale nie widzę
    problemu żeby to zautomatyzować

    Lukasz