  • Data: 2018-05-08 00:06:46
    Temat: Re: Wykańczanie gotowego domu szkieletowego
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-07 o 21:47, Budyń pisze:

    > to mialem w programie ale też kombinuje z tą wężownicą. Mam mega popieprzony układ
    hydrauliczny wiec kombinacja dotyczy uzyskanie wersji w miarę optymalnej.
    > Tak jak kogut pisze wężownica bedzie do nagrzewania bojlera np z solaru, lub z
    drugiego bufora a nie do bieżącego poboru.

    > dzieki za linke

     To trochę zmienia postać rzeczy. Jednak odradzałbym takie
    kombinowanie, ponieważ w razie rozszczelnienia się takiej wężownicy
    glikol może się dostać do wody pitnej.

    Oczywiście jeżeli zastosujesz glikol propylenowy to on nie jest trujący
    tak jak glikol etylenowy. Jednak zawsze pozostaje ryzyko choćby takie,
    że sprzedawca czy dystrybutor skaził go lub podmienili glikolem
    etylenowym, który jest dużo tańszy.

    W tym przypadku lepiej jest zastosować normalną wężownicę z z
    grubościennej rury nierdzewnej. Istniej małe prawdopodobieństwo
    rozszczelnienia się takiej rury.