  • Data: 2018-05-08 07:42:36
    Temat: Re: Wykańczanie gotowego domu szkieletowego
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 maja 2018 00:07:12 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    układ hydrauliczny wiec kombinacja dotyczy uzyskanie wersji w miarę optymalnej.
    drugiego bufora a nie do bieżącego poboru.

    >  To trochę zmienia postać rzeczy. Jednak odradzałbym takie
    > kombinowanie, ponieważ w razie rozszczelnienia się takiej wężownicy
    > glikol może się dostać do wody pitnej.

    o tym nie pomyślałem. Ale: w razie takiej awarii to raczej solar mi padnie bo sie
    zaleje wodą wodociągową bo ta ma wyższe ciśnienie. Solar to specyficzna samoróbka.
    Takie zalanie też niewskazane,
    Ale z drugiej strony - czy karbowana rura juz po próbie ciśnieniowej moze pęknąć? Tak
    bym szacował ze raczej nie - a zabezpieczac sie przed malo prawdopodobnymi
    zdarzeniami to nie ma chyba sensu.

    > W tym przypadku lepiej jest zastosować normalną wężownicę z z
    > grubościennej rury nierdzewnej. Istniej małe prawdopodobieństwo
    > rozszczelnienia się takiej rury.

    musialbym mocno ingerować w zbiornik, a jakos nie dowierzam okolicznym spawaczom.

    b.