eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze
    zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Date: Wed, 8 Apr 2009 23:59:58 +0200

    > prosze zrób kalkulację tej roboty.
    >
    > dojazd do meijsca pracy, amortyzajca narzędzi, powrót z miejsca pracy.

    Takie narzedzia to ja mam jako hydraulik amator, no procz zgrzewarki PP.

    > czas doajzdu czas powortu czas pracy, możliwe że w przepisowych 8
    > godzinach druga fucha sie już nei zmieści. i co ci wychodzi wtedy?
    >
    > i co sądzis zże ten facet codziennie ma 250 zeta przychodu?

    Alez Marku, ja tez moze nie mam co dzien 250zl, ale ostatni klient nie
    wyrabia minimalnej normy kiepskiego dnia. Jak komus sie nie oplaca to niech
    siedzi w domu, nie bedzie mial kosztow dzialalnosci. Czasami zarobi sie
    wiecej, czasami mniej. Klienta srednio to interesuje. A jak zarobisz przez
    kolejne 2 miesiace trzy razy tyle co rok wczesniej, to dzielisz sie tym ze
    swoimi wczesniejszymi klientami? :-)

    Pozdro.. TK