eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
  • Data: 2009-04-09 17:07:43
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Kutyla napisal:
    > Bo u nas kombinuja wszyscy, i Pan Henio i jego szef!
    > My to mamy niestety niejako w genach, a te kilkadziesiat lat PRL-u

    Wiesz, twoja argumentacja zaczyna mi do zludzenia przypominac
    propagande PRL-u wlasnie: 'jest zle i biednie, bo to wszystko
    to wina sanacji i wojny'. Czterdziesci cztery lata po wojnie to sie
    w koncu zawalilo. Dzis w dwadziescia lat po PRL-u przywolujesz
    komune na usprawiedliwienie? Nie ma usprawiedliwienia!

    > Sa kraje na swiecie gdzie kurier przywozi notebooka, odbiorcy nie ma w
    > domu, wiec kurier zostawia przesylke, zapakowana tak ze widac co jest w
    > srodku, na trawniku przy sciezce i to nie pod drzwiami tego domu ale od
    > strony ulicy. Przesylka soti sobie 3 dni bo wlasciciel akurat wyjechal.

    Uwierze w butelke mleka. W laptopa nie. To typowe bajki miejskie, ze gdzies,
    ktos ma lake bardziej zielona niz nasza.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek