eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze
    zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Date: Fri, 10 Apr 2009 23:11:43 +0200
    <grftkl$7as$1@news.interia.pl> <grfv5u$b3u$1@opal.futuro.pl>
    <grg32c$74m$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <grgc19$37g$1@news.onet.pl>
    <grgelh$r9l$1@inews.gazeta.pl> <grh1g7$a2m$1@opal.futuro.pl>
    <c...@c...googlegroups.com>
    <gri151$1dff$1@news2.ipartners.pl> <gridkc$di3$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <grj20u$pk9$1@news.onet.pl> <grj54n$v1m$1@opal.futuro.pl>
    <grj82o$ibb$1@news.interia.pl> <grjers$hdg$1@opal.futuro.pl>
    <grl3ag$htj$1@inews.gazeta.pl> <grl6rk$mfo$1@opal.futuro.pl>
    <grl9fu$52r$1@news.interia.pl> <groap0$6rg$1@opal.futuro.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

    > alez mnie to wogole nie przeszkadza :)
    > byle cena byla OK, ja kupilem na allegro odkurzacz. szukalem w miejscu
    > zamieszkania bo chcialem odebrac osobiscie(stary umarl i byl mi potrzebny
    > raczej szybko)
    > no i zaden problem, cena o ponad 250 zl mniejsza niz w innych sklepach w
    > okolicy.
    >
    > kupilem, pojechalem odebrac, zaplacilem i po temacie.
    > wazne zeby cena byla dobra

    Tu nie o to chodzi, Kiki pisze, ze mial problemy z reklamacja. Tak jakby sam
    zakup na allegro pozbawial wszystkich wad i zalatwial sprawe reklamacji
    pozytywnie nie jako awansem. A tu masz ten sam sklep, ten sam sprzedawca
    ktorego tak nienawidzi i ktoremu za kare nie chce dac zarobic. :-))
    Po za tym pisanie o kupieniu zarowki ledowej wartej jakies 20zl i placeniu
    za przesylke prawie drugie tyle, jak dla mnie nie jest szczytem
    roztropnosci. Sam wiele rzeczy kupilem przez internet, ale pod warunkiem ze
    mi sie nie spieszy i cena jest dobra. Jak potrzebujesz szybko to nie ma o
    czym gadac, wiec gdzie ten koniec biznesu?? Zostaje jeszcze sprawa
    klopotliwych, czesto kosztownych reklamacji. Jak cos jest nie tak idziesz do
    sklepu i cos zalatwisz, w necie juz tak slodko nie jest. Wszystko przede
    wszystkim trwa, odsylanie, czekanie i nie wiadomo tak naprawde, czy w ogole
    cos uda sie zalatwic. Kotla gazowego w zyciu na allegro bym nie kupil od
    kogos, kto mieszka kilkaset kilometrow odemnie by oszczedzic 300zl.

    Pozdro.. TK