eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
  • Data: 2009-04-10 21:10:38
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest specyfika branzy budowlanej. Sprobuj zatrudnic innych. Nie ma.

    alez oczywiscie ze sa.... kolega ma na budowie po 200-400 osob i niema
    przypadkow pijanstwa.
    ale alkomat to podstawa na budowie i jasno postawiona sprawa, pijany
    pracownik wylatuje z placu budowy i juz go na budowe nie wpuszcza.

    ja swojemu gosciowi od plytek dalem piwo kiedys(w lodowce tez bylo i mu
    mowilem ze jak chce to moze brac) ale nigdy nie pil przy robocie. ja przy
    okazji wizyt i jakiegos dlubania wypilem piwo, a on nigdy. jak dostal to
    podziekowal, spakowal do torby i wypil po pracy.

    kiedys potrzebowalem elektryka na chwile to go z budowy(blok budowali)
    poprosilem, zrobil w 5 min cos nad czym ja sie glowilem godzine :) i
    chcialem go poczestowac piwem, odmowil ale powiedzial ze po pracy to sobie
    chetnie wypije wiec jak moze to by sobie zabral.
    mogl wypic u mnie w mieszkaniu to by go nikt nie widzial, ale nie .....

    jak widzisz da sie, sa tacy ludzie.

    ps.
    szafy jak mi montowali to tez proponowalem, odmowili. tylko kawe chcieli.

    --
    pzdr
    piotrek