  • Data: 2011-10-03 12:41:03
    Temat: Re: Wykończenie kominów
    Od: "Kacper" <e...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poradzono mi, żeby normalnie komin okleic styropianem 2cm grubości,
    > owinąć (!!!) siatką i zaciągnąć klejem. Na to grunt i potem ten kamień, na
    > najlepszy i najelastyczniejszy klej, jaki się uda kupić.
    >
    > Tak mam zrobione, póki co jeszcze za wcześnie, żeby mówić, że jest OK,
    > niemniej miesiąc już stoi, nic nie odpada :)
    >
    > https://lh4.googleusercontent.com/-HSS8927ugZQ/TltV9
    xqZYkI/AAAAAAAAEoU/D4iuTCBYXRU/s912/JP283955.jpg

    > J.

    U mnie też się gryzłem coz tym zrobić i dekarz polecił mi właśnie styro 2-3
    cm klej z siatką a potem malowanie farbą zewn,
    samoczyszcącą - to jakieś wynalazki silikonowe czy sulikatowe
    Tylko polecam nakładać w ost. warstwie trochę więcej kleju żeby faktura
    siatki nie wylazła.
    U mnie własnie za chudo i wylazła ale na kominie z 9m to nic nie widać
    Zobaczymy jak będzie latami bo dopiero 3 tyg. stoi

    Rafał