  • Data: 2010-05-23 22:37:09
    Temat: Re: Wykończenie łazienki - kosztorys.
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4bf9abb3$0$17092

    > Się mi też przypomina jeden test jaki przedstawiciele polskich firm
    > robili, po to aby pokazać że chińskie umywalki są do kitu ( a są kilka
    > razy tańsze).
    > Więc nalewali wodę do umywalki i trzymali ją tam 2 godziny. W chińskich
    > się pokazywała woda od spodu tzn. pociła się przez pory, w polskiej tego
    > nie było. Kluczowe były te 2 godziny. No niby wszytko Ok chińskie shit,
    > ale z drugiej strony kto teraz trzyma wodę w umywalce przez 2 godziny?
    > Ja nawet nie wiem gdzie mam korek do umywalki :).

    Zainteresowales mnie tym testem bo ostani poczyniony moj zakup to wlasnie
    umywalka. Prawde mowiac bylem zdziwiony, ze chinska umywalka kosztuje
    stopare zl a taka Roca np. szescset i wiecej. Twoj test z pozoru blachy
    nabiera znaczenia w moim przypadku kiedy umywalke wybralem nablatowa. Blat
    ma byc drewniany i prawde mowiac kto wie co z takim blatem pod umywalka moze
    sie stac po jakims czasie. Oczywiscie skarpetek w umywalce nikt pewnie dzis
    nie moczy, ale w moim konkretnym przypadku kto wie? Gres na posadzce
    czesciowo mam chinski i jak dotad bardzo sobie chwale zeby bylo uczciwie.

    Pozdro.. TK