  • Data: 2010-05-23 22:26:52
    Temat: Re: Wykończenie łazienki - kosztorys.
    Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:htc9md$ftm$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niezgodze, ze slyszalem jak dziala? Jak slyszalem to slyszalem. Moge je
    > kupic bardzo tanio, ale nie skorzystalem.

    Sprostowanie :), się nie zgodzę że tanie chińskie baterią są zawsze złe:P
    A i ta tania oczywiście nie hałasuje :).

    Się mi też przypomina jeden test jaki przedstawiciele polskich firm robili,
    po to aby pokazać że chińskie umywalki są do kitu ( a są kilka razy tańsze).
    Więc nalewali wodę do umywalki i trzymali ją tam 2 godziny. W chińskich się
    pokazywała woda od spodu tzn. pociła się przez pory, w polskiej tego nie
    było. Kluczowe były te 2 godziny. No niby wszytko Ok chińskie shit, ale z
    drugiej strony kto teraz trzyma wodę w umywalce przez 2 godziny?
    Ja nawet nie wiem gdzie mam korek do umywalki :).

    Pozdrawiam
    Michał