eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
  • Data: 2009-02-09 10:46:52
    Temat: Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości

    > Jak mi sie zdaje to w ogole nie zrozumiales o co chodzi. Nikt nic tu nie
    > usprawiedliwia, a jezeli milionowe odprawy za 3 dni niby pracy sa dla Ciebie
    > OK to Twoja sprawa.
    Nie są OK, ale to nie znaczy, że jak ktoś kradnie to ja też mogę.
    > Chodzi o to, ze obowiazki wobec panstwa ma obywatel i to jest jasne, ale
    > chcialby czuc, ze to panstwo robi cos i dla niego. Prawo jak ktos pisal
    > mozna sobie ustalic jakie sie chce. Jedna z gmin ustalila podatk dla firm od
    > szacowanych opadow deszczu. Jezeli to jest prawo dla obywatela to zycze Ci
    > wiecej podobnych podatkow w Twojej gminie. Bedziesz czul sie taki scalony z
    > systemem.
    Wtedy zmienię gminę i już.

    > Zmeczony jestes i piszesz jakies pierdoly. Co Ty zrobiles zeby cos zmienic??
    Głosowałem.

    > Jaaasne, bo zakonnik jest najbardziej odpowiednia osoba do wiercenia dziur w
    > ziemii i caly kraj powinien sie na to skladac, by mozna bylo ogrzewac
    > uczelniane mury, za kilkadziesiat milionow zlotych. Super ekonomiczna
    > inwestycja.

    Wkradło się pewne nieporozumienie. Wg mnie jeśli ktoś składa wniosek
    zgodnie z prawem to sympatie i antypatie rządzących niepowinny mieć
    wpływu na decyzję, i nieważne czy to będzie zakonnik, harfista czy
    właściciel agencji towarzyskiej. Oczywiście powiino to działać również w
    drugą stronę, czyli jeśli twój wniosek jest niezgodny z obowiązującymi
    przepisami, to choćbyś był skrzyżowaniem Piłsudskiego z Duchem Świętym,
    powinni Cię olać.

    pzdr.
    rafał