  • 1. Data: 2009-02-08 08:45:34
    Temat: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Od: "endriu" <m...@w...pl>

    pzdr

  • 2. Data: 2009-02-08 09:00:37
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    co zdrożeje zapytaj raczej co stanieje bo tylko to wchodzi w grę przy
    obecnej sytuacji na rynku budowlanym

  • 3. Data: 2009-02-08 09:44:34
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > co zdrożeje zapytaj raczej co stanieje bo tylko to wchodzi w grę przy
    > obecnej sytuacji na rynku budowlanym
    Niekoniecznie - było już parę dyskusji na ten temat.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2009-02-08 09:49:55
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    ja nie piszę tego wyciągając wnioski z dyskusji tylko z rozmów z kolegami po
    fachu. We wrocławiu i okolicach ceny już znaczenie spadają i jak nigdy od
    dwóch lat spotykam na budowach ekipy szukające jakiejkolwiek pracy co mimo
    woli obniży ceny usług

    Adi

  • 5. Data: 2009-02-08 10:44:51
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > od dwóch lat spotykam na budowach ekipy szukające jakiejkolwiek pracy co

    Stanieją nareszcie do normalnego poziomu ceny robocizny- to raczej nie
    podlega dyskusji.
    Podrożały dachówki, styropian, wełna- to ma pewno związek z osłabieniem
    złotego.
    No i Panowie właściciele składów budowlanych trochę przybastują i będą
    bardziej chetni do dawania rabatów itp;)))
    Jak ktoś ma stabilne dochody(tego jednak nikt nie moze byc pewny) to
    nadchodzi dobry czas na budowanie;)))

    Pozdrawiam

    Kris

  • 6. Data: 2009-02-08 10:49:26
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Kris napisal:
    > Jak ktoś ma stabilne dochody(tego jednak nikt nie moze byc pewny) to
    > nadchodzi dobry czas na budowanie;)))

    Albo gotowke, ktora na razie gromadzil, a nie wydawal, bo ceny byly
    z kosmosu :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2009-02-08 10:52:25
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Stanieją nareszcie do normalnego poziomu ceny robocizny- to raczej nie
    > podlega dyskusji.

    A jaki to jest normalny poziom ?
    Poniżej kosztów własnych ?

  • 8. Data: 2009-02-08 10:56:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A jaki to jest normalny poziom ?
    > Poniżej kosztów własnych ?

    Ponizej kwoty cena biletu+bulki+piwko to raczej nie zejda.

  • 9. Data: 2009-02-08 11:02:38
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Jacek \"Plumpi\"" napisal:
    > A jaki to jest normalny poziom ?

    Zysk na poziomie 10%..20% rocznie w stosunku do zaangazowanych srodkow.
    Ponizej tego lepiej zwinac interes, chyba ze robi sie w drogownictwie.
    Tam sa znacznie wieksze kwoty bazowe, wiec i przy nizszych procentach
    wyzyc sie da.

    Moze mam Ci przypomniec, ze zanim zaczelo sie to durne pompowanie
    banki spekulacyjnej akceptowany poziom dywidend byl na poziomie 5%...6%.

    > Poniżej kosztów własnych ?

    Nie, ale nie kazde kwoty, ktore sobie firma laduje musze byc
    akceptowane przez klienta. Ciecie kosztow, szanowny panie, ciecie kosztow.
    Koniec z durnymi socjologicznymi szkoleniami, gdzie cwany kretyn
    sprzedaje banaly za duze pieniadze, koniec z firmowymi samochodami
    do uzytku prywatnego, koniec z placeniem bzdetow z kosztow firm.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2009-02-08 11:16:36
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Ponizej kwoty cena biletu+bulki+piwko to raczej nie zejda.

    I tu dochodzimy do absurdu.
    Każdy inwestor oczekuje jakości dobrej firmy w cenie pijaczyn zza wschodniej
    granicy :)))