eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
  • Data: 2009-02-09 19:07:00
    Temat: Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 napisal:
    > Za mlody jestem zeby znac jakos szczegolowo te ustawy, ale tamte czasy
    > dobrze pamietam, kolejki i handel dolarami i ten cud bonow towarowych PKO o
    > rownowartosci dolara. :-)

    Markowi nie chodzi o chwalenie PRL-u, ale o krotki koncowy okres rzadow
    Rakowskiego, gdy wraz z owczesnym ministrem przemyslu Mieczyslawem Wilczkiem
    opracowali i przeprowadzili przez Sejm najbardziej liberalna ustawe
    gospodarcza, jaka kiedykolwiek byla w Polsce. Pozniejsze rzady solidarnosciowe
    i eseldowskie jedynie juz psuly, komplikowaly i koncesjonowaly. Tu akurat
    z monstrualnego wprowadzania koncesji dla swoich kumpli (zreszta niewydolnych)
    zaslynal niejaki Glapinski, ostatnio kasujacy duze odprawy od ktoregos telekomu.
    On, gdy w roku 1992 wprowadzil koncesje na import paliw, rozdzielil je
    pomiedzy swoich niewydolnych kumpli i w efekcie stalem w kolejkach po paliwo
    jak za stanu wojennego. Glapinski - warto zapamietac nazwisko. Kwintesencja
    demoralizacji solidarnosciowcow po dojsciu do wladzy, symbol republiki
    kolesiow. I biedna ofiara nocy dlugich nozy (to minister rzadu Olszewskiego).
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek