eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ? › Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
  • Data: 2009-02-09 22:57:31
    Temat: Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gmpsta$hjb$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ja tez pisze o gieldzie, tylko o gieldzie.

    Wczytalem sie dopiero w sens Twoje wypowiedzi i poza jednym zgadzam sie z
    Toba w calosci. To jedno zastrzezenie dotyczy stwierdzenia, ze nie wszystkie
    akcje nadaja sie do spekulacji. Moim zdaniem nadaja sie i nie tylko akcje.
    Dzis spekulowac mozna praktycznie wszystkim. Przykladem tego moga byc
    warranty, czy jednostki indeksowe. Tak naprawde akcje nie musza miec wiele
    wspolnego z kondycja firm i cena ich moze rosnac i spadac nie zaleznie od
    wartosci samego emitenta. Taka sytuacja w Polsce zdazyla sie juz drugi raz.
    Nikt na pewno nie wie czemu rosnie, jak dlugo, czemu wszystko i czemu
    zaczyna nagle spadac, jak dlugo i jak bardzo. Spekulacja byla przyczyna
    kryzysu lat 30 ubieglego stulecia. Wystarczy zatem dobry czas i spekulowac
    mozna czym sie da. Ale masz racje nie wszyscy na gieldzie wylacznie
    spekuluja, nie wylacznie w kazdym razie.

    > Mialem na mysli, ze ma on duzy wplyw na to jaki bedzie _wykazany_ zysk za
    > dany rok.

    Oczywiscie ze tak. Chodzi mi o to ze od tego jest prezesem, aby dbac o zysk.