  • Data: 2014-12-15 18:21:10
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 15:08:21 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Pisze po raz enty - zrobić anonimowy sondaż

    Ergie, odpusc sondaż. Sondaz musi "ktos" przeprowadzic, wiarygodnych sondażowni brak,
    a zagraniczne jak sie okazalo tez sie potrafia wyłożyć.
    Zaproponuj inną metodę.
    Jesli chcesz metod statystycznych to takie które oparte sa o dane ktorych nie sposób
    podważyc czyli o analizując głosy z wyborów (równiez poprzednich)
    Mam pliki z danymi z 2006 i 2010 roku, życzysz sobie?

    > No to jeszcze porównaj frekwencje - w tych wyborach najwyższa w historii -
    > ot kolejny kamyczek do układanki. Może kilka procent zmobilizowało się i
    > poszło wybrać wójta a sejmik olali?

    Moze - chciałbym zeby to zbadano. Bo jesli jest jak mówisz to nie powinno faworyzowac
    jednej partii. A nawej jesli uwzględnic efek książeczi to PSLowi mogło urosnąć ale
    kosztem wszystkich pozostałych parii a nie tylko jednej, akurat przypadkowo
    najwiekszej opozycyjnej.

    > Nie mam, czytałem wywiad kilka dni po wyborach, ale już go nie mogę znaleźć

    jak mówie -wrzutka :-)

    > [cytat:]
    > "Karty Ipsos zawierały nazwy komitetów wyborczych, nie zawierały natomiast
    > nazwisk wszystkich kandydatów."
    > [koniec cytatu]

    i to ma preferować jedne partie, inne zaniżać, a pozostałym wyjść dokładnie? :-_

    > Nie oglądam telewizji :-)

    Nikt by nie pomyślał :)

    > Jesteś pewien że chcesz to ciągnąc na grupie budowlanej? Po co?

    Jestesmy juz tak poza OT ze czemu nie :)

    > Aby nie robić tu totalnego śmietnika przypomnę tylko jedno:
    > Wzięcie SO do koalicji i zrobienie Leppera wicepremierem. Człowiek który
    > odpowiada za wysypywanie zboża nie powinien być wicepremierem tyko
    > wywieziony na taczkach z "katolickiego" kraju gdzie miliony ludzi się modlą
    > "chcleba naszego powszedniego...", a Norwid pisał o "kraju gdzie kruszynę
    > chleba podnoszą z ziemi przez uszanowanie dla darów nieba". Człowiek który
    > organizował blokady dróg przez co tysiące kierowców poniosło realny koszt
    > (czas + paliwo) nie powinien być wicepremierem tylko pracować "aż odda
> [...]

    Mało -straszliwie mało. Ale to nie kaczor wysypywał na tory. On go wziął do koalicji,
    bo wygrał za słabo, zeby rządzic samodzielnie. Co wg ciebie miał zrobić? Oddac władze
    platformie która i tak by wzieła leppera do koalicji?
    I jak trzeba kaczorowi przywalic to i "kraj katolicki" sie znajdzie...

    Ergie, daj jeszcze kilka przykładów że kaczor "już zrobił wystarczająco dużo zła by
    go obrzucać błotem do końca jego życia".
    Porównamy je z innymi politykami (bo tylko taki mamy wybór gdy idziemy głosowac) i
    zaobaczymy czy on jest gorszy niz inni. Z 10 przykładów znajdziesz? Bo ja na tuska i
    owszem...

    > Znaczy się uważasz że Kaczyński robi to z wyrachowania? Tym gorzej dla

    pokaż chamskie cytaty kaczora (i jego ludzi) a ja na kazdy znajde ci 5 od strony
    rządowej.

    Ja nie jestem jakims tak milosnikiem pisu ale naprawde chcialbym zeby kazdego
    traktowac tą sama miarą.

    b.