  • Data: 2014-12-29 11:47:12
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ad212988-777b-4f8e-a9cc-18669163c3af@go
    oglegroups.com...

    > zacząłem ci po kolei odpisywac, ale wykasowałem w końcu, bo to w sumie bez
    > sensu. Patrzymy na to samo a widzimy co innego, mozemy tak miesiąć
    > wałkowac i do niczego nie dojdziemy

    Ale dlaczego mielibyśmy do czegokolwiek dochodzić??? Dyskusja (jak ja ją
    rozumiem) to wymiana poglądów, a nie propaganda. Celem dyskusji IMO nie jest
    przekonanie drugiego do własnych poglądów tylko ich zaprezentowanie. A to
    się nam w bardzo kulturalnej (jak na tę grupę) atmosferze udało. Za co
    dziękuję. Tu poznałeś mój punkt widzenia a ja Twój - nikt nie musi ze
    swojego rezygnować - nie o to chodzi.

    > - zatem
    > nieco spóźnione Wesołych Swiąt!, i niespóżnione Dosiego Roku :-)

    Dziękuję i nawzajem :-)

    Pozdrawiam
    Ergie