  • Data: 2011-01-22 12:48:16
    Temat: Re: Wyliczenie welna 20cm czy 30cm ?
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "ZS" <a...@w...pl> wrote in message news:ihe3ji$k2t$1@news.dialog.net.pl...

    > Tu się zgodzę. Ostatnio rozmawiałem z kolegą który aby uniknąć niedoróbek
    > sam zakładał wełnę i twierdzi że i tak w niektórych miejscach ma skosy
    > zimniejsze.

    Ma zimniejsze skosy, bo sam coś źle zrobił. Ja ostatnio pilnuję napraw po
    partaczach, a i tak są minimalne miejsca gdzie jest zimniej i wiem czemu. Bo
    tam źle upchnęli wełnę albo nie do końca ubili ją w profilach albo wełna
    odstaje na pół milimetra od płyt i ją podwiewa.
    Co prawda jest nieporównywalnie dobrze zrobione ale w dwa miejsca bedę
    musiał wstrzyknąć po litrze piany, dosłownie ciut ciut żeby zatkać
    prawdopodobny przewiew.

    > U siebie też sam zakładałem i też mi sie wydaje że gdzieniegdzie chyba
    > jest chłodniej.

    Daj zdjęcia, omówimy to. Ja na tym już zęby zjadłem.

    > Najlepszy system to zrobić ocieplenie i przed położeniem płyt KG
    > przelecieć kamerą termowizyjną (tylko te ceny:( Na zapadłej wsi obok
    > małego miasta to ciężko znaleźć i najlepiej aby było to zimą.

    To nie da wiele. jak użyjesz srebrnej folii to kamerą termowizyjną nic nie
    zobaczysz. Natomiast bez płyt nie zobaczysz podwiewania i drobnych strug
    powietrza, które powstaną w źle wypchanych profilach czy podwiewania.

    Daj te zdjęcia to omówimy krok po kroku.