  • Data: 2011-08-14 10:48:06
    Temat: Re: Wymiana dachu
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-14 09:11, s_13 pisze:
    > np. jest prawo o utylizacji eternitu, nawet są dopłaty... a u mnie w
    > lesie wala się tego coraz więcej i nikt z tym nic nie robi, jest
    > społeczne przyzwolenie... podobnie ze śmieciami, jedyny w wiosce mam
    > pojemnik i umowę ze śmieciarzem... reszta ląduje w lesie...

    Bo policja jest niedofinasowana i nawet nie ściga tych co ten las
    zaśmiecają. Policja ma problemy z papierem do drukarek, benzyną,
    szkoleniami!
    Publiczna kasa wylewa się za to całymi strumieniami na rzeczy zbędne.
    Pracuję od 8 lat m.in. w samorządzie (poza swoja dzilanościa od 11 lat)
    i widzę na co dzień jak to wygląda u źródła. Znam nieźle realia
    Starostwa, Urzędu Miejskiego, Policji, Cechu rzemiosł - to tak z
    pierwszje ręki - to jest dramat czym zajmują się te instytucje, jak
    mocno są rozrośnięte i dofinansowane - niestety poza policją.

    Niestaty prawo wymaga aby te instytucje były tak rozpasłe a po wejściu
    do UE jeszcze się to pogłeębiło - prymat urzędników.

    www.elipsa.info