  • 1. Data: 2011-08-13 08:09:34
    Temat: Wymiana dachu
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl>

    Mój sąsiad postanowił dach wymienić. Jako że temat interesuje mnie także
    kibicuję mu na bierząco, oba domy są dość wiekowe, jego nieco starszy, więc
    mamy eternit. Okazało się że utknął na etapie papierkologii, gmina zarządała
    od niego jakiegoś świstka/zaświadczenia od _ornitologa_! Podobno w celu
    zaświadczenia czy pod dachem nie ma jakiś gniazd. Pierwszy raz o czymś takim
    słyszę, czy to jest normalna praktyka? Przerabiał ktoś tu takie cuda?

    Piotr

  • 2. Data: 2011-08-13 10:31:01
    Temat: Re: Wymiana dachu
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Piotr napisał:
    > Podobno w celu zaświadczenia czy pod dachem nie ma jakiś gniazd.

    O jak pier... 8-O
    A jakby były, to co...? Ma chłopu na łeb się lać, bo jakieś tam ptaszki
    mieszkają...???

    No tych 'ekologów' to należałoby rozstrzelać bez sądu. Idioci !!! :-/

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-08-13 17:51:51
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-08-13 12:31, robercik-us pisze:

    > No tych 'ekologów' to należałoby rozstrzelać bez sądu. Idioci !!! :-/

    Prawie ze wszystkim się zgadzam tylko nie ekologów a ekoterorystów.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2011-08-13 20:09:10
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-08-13 12:31, robercik-us wrote:
    > No tych 'ekologów' to należałoby rozstrzelać bez sądu. Idioci !!! :-/

    Jakich ekologów??
    Przecież za decyzją urzędnika stoi jakaś podstawa prawna.
    To nie urzędnik ani ekolog jest winny - to prawo jest złe.
    W październiku wybory - głosuj na Nową Prawicę :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2011-08-13 20:33:43
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-08-13 22:09, quent pisze:

    > Jakich ekologów??
    > Przecież za decyzją urzędnika stoi jakaś podstawa prawna.

    Podstawa prawna to pewnie tak od zarania dziejów jest, tak?

    > To nie urzędnik ani ekolog jest winny - to prawo jest złe.

    Prawo ktoś ustanawia i o ile faktycznie urzędnik tutaj nie jest winny to
    ekolog poparty stosownym lobby owszem.

    > W październiku wybory - głosuj na Nową Prawicę :-)

    Czy jest jakaś opcja, która będzie pracować w kierunku uniezależnienia
    się od debilnego prawa UE? Bo jeśli nie to chyba nie ma zbyt wielkiej
    różnicy.

    --
    M.

  • 6. Data: 2011-08-13 20:36:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.08.2011 19:51, RudeBoy pisze:

    > Prawie ze wszystkim się zgadzam tylko nie ekologów a ekoterorystów.

    Wiń raczej tych, co bezmyślnie niszczą przyrodę dla obniżenia kosztów -
    to przez nich muszą powstawać przepisy ochronne. Co niestety czasem
    powoduje problemy z przegięciami w drugą stronę...

  • 7. Data: 2011-08-13 21:24:14
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-08-13 22:33, Skimir wrote:
    > Podstawa prawna to pewnie tak od zarania dziejów jest, tak?

    To nie jest istotne czy jest od wczoraj czy od 50 lat.
    Ważne, że jest i jest do zmiany.

    > Prawo ktoś ustanawia i o ile faktycznie urzędnik tutaj nie jest winny to
    > ekolog poparty stosownym lobby owszem.

    Masy głosują i wybierają to co im się podsunie, zachęcone do wyborów,
    czyli niby mają to co sami chcą.
    A podsuwa im się za pomocą TV odpowiednich kandydatów i partie.
    Ot - demokracja.

    > Czy jest jakaś opcja, która będzie pracować w kierunku uniezależnienia
    > się od debilnego prawa UE?

    Jest. Zwie się "Kongres Nowej Prawicy"

  • 8. Data: 2011-08-14 04:10:54
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik quent napisał:

    > Jest. Zwie się "Kongres Nowej Prawicy"

    Korwin Mikke... ???

    Nie ma szans na wygraną :-), a tak poza tym to nie wiem jakie byłoby to
    państwo w praktyce z tym panem na czele :-))).

    Co do meritum...
    Coś czuję, że to nie samo prawo, tylko czyjeś nadużycie tu wchodzi w
    grę. Urzędnicy w gminach mają stanowczo za duże kompetencje decyzyjne i
    interpretacyjne. Z praktyki wiem, że po prostu wszystko zależy od tego,
    na kogo się w 'okienku' trafi.

    Jasne, że w wątpliwych wypadkach trzeba żądać podstawy prawnej,
    ale...niespójne i nieprecyzyjne prawo dopuszcza dużą dowolność w
    zakresie używania różnych instrumentów utrudniania życia
    Kowalskiemu/uporządkowywania życia administracyjnego :-).

    Gdyby mnie sprawa dotyczyła, to na sto procent postarałbym się o to, by
    pod moim dachem, który chcę wymienić, nie było żadnych gniazd -
    obojętnie jakich okazów :-/

    Głupota do kwadratu !!!

    Co do programów politycznych różnych partii przed wyborami... Nie wierzę
    w takie bajki !

    Konia z rzędem temu, kto wskaże ugrupowanie, które po wyborach realizuje
    własne obietnice przedwyborcze... Przy wyborach ludzie kierują się
    jedynie awersją/sympatią do określonych twarzy 'ze świecznika',
    ewentualnie są skutecznie oszukiwani przez akcje propagandowe wykupywane
    w mediach za ogromne pieniądze pochodzące z kieszeni podatników...

    Ot demokracja...

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 9. Data: 2011-08-14 07:11:53
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Okazało się że utknął na etapie papierkologii, gmina zarządała
    > od niego jakiegoś świstka/zaświadczenia od _ornitologa_! Podobno w celu
    > zaświadczenia czy pod dachem nie ma jakiś gniazd.

    a dlaczego utknąłeś? Ornitologa nie ma w okolicy?...
    a co do prawa... jest dostosowane do poziomu debilizmu i cwaniactwa
    społeczeństwa...
    np. jest prawo o utylizacji eternitu, nawet są dopłaty... a u mnie w
    lesie wala się tego coraz więcej i nikt z tym nic nie robi, jest
    społeczne przyzwolenie... podobnie ze śmieciami, jedyny w wiosce mam
    pojemnik i umowę ze śmieciarzem... reszta ląduje w lesie...
    a gdyby nie ekolodzy (zarówno oficjalni, jak i ci z przekonania), to
    nawet prawnie nikt by tego nie wymagał...
    także leć po papier i nie marudź...

    pozdrawiam
    s_13

  • 10. Data: 2011-08-14 08:45:57
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-08-14 09:11, s_13 pisze:

    > np. jest prawo o utylizacji eternitu, nawet są dopłaty... a u mnie w

    Jak słyszę o dopłatach to mnie k... bierze.
    Wielka akcja dopłat do solarów... Myślę, może warto. Zorientowałem się o
    co chodzi i okazało się, że owszem dopłaty są ale do kredytów na budowę
    solarów. W efekcie pokrywają w zasadzie odsetki banku. Ciekawe kto
    przepchnął taki pomysł? Pewnie bankowe lobby.
    Więc jeśli wszelkie inne dopłaty tak wyglądają to nie dziwię się, że
    ludzie mają je w d...

    --
    M.