    From: "Maxi" <M...@o...p>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Wymiana grzałki w pralce
    Date: Mon, 26 Jul 2010 15:20:55 +0200

    Użytkownik "Koteczek" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    news:4c4d7cd6$0$17104$65785112@news.neostrada.pl...
    > raczej to beda wypelniacze dodawane do proszku do prania :-( Mialem to
    > samo, na pewno nie kamien ale syf z proszkow, taki osad capiacy. Kamien
    > to kamien, twardy a szlam to szlam, capi i glinka taka wlasnie.
    > Myjka cisnieniowa i wymylem to na ogrodzie, bylo w okolo obudowy bebna
    > (nie widac tego normalnie, trzeba rozebrac maszyne). Przy okazji
    > wymienilem termostat jeden bo padl. No i ustal smrod z pralki, bakterie
    > pewnie mialy raj w tym szlamie. Przeszedlem na zel do prania. Podobno w
    > niemieckie proszki takiego szlamu nie maja, u nas dodaja bo kazda pani
> [...]

    Dzięki za konkretną odp!
    Też właśnie zastanawiałem się, że to nie prawdziwy kamień, ale taka
    glinka...
    Wszystko jasne, tylko martwi mnie to, że jest to wokół obudowy bębna, bo nie
    miałem zamiaru go rozbierać.
    A może tylko na dole, wokół grzałki? :) Mam nową grzałkę, popatrzę i
    zadecyduję co robioć dalej. Pozdr!