  • Data: 2012-03-23 10:36:24
    Temat: Re: Wymuszenie obiegu ciepłej wody
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jkhf7m$g1a$1@inews.gazeta.pl...
    > c) jakiś inny pomysł za załączenie niż wykrywanie prądu w obwodzie
    > oświetlenia? Przyznaje, że jedna z łazienek ma okno więc być może czujnik
    > ruchu byłby lepszy.

    Ze światłem jest OK pod warunkiem jak zauważyłeś że łazienka ciemna. U mnie
    jest okno więc w ciągu dnia nikt nie świeci.
    Czujnik ruchu w korytarzu albo wykorzystać system alarmowy jeśli jest takowy
    jest zainstalowany, na zasadzie że kiedy czujki wykrywają ruch w stronę
    łazienki to włączają pompę biegu.

    Marek