    From: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wymuszenie obiegu ciepłej wody
    Date: Fri, 23 Mar 2012 21:50:19 +0100

    "ZbyszekZ" <z...@g...com> wrote in message
    sion-forums@vbiz13...
    W dniu piątek, 23 marca 2012, 10:53:34 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Bez sensu. Założenie jest takie, ze przez 8 godzin dom stoi pusty. Ale
    > nie każdego dnia. Więc zegar średnio mi pasuje. W zasadzie zamieniłbym w
    > ten sposób cwu w co utrzymując rury w stanie gorącym.

    Taką mi kanalarze założyli, i zmieniał nie będę dopóki działa. Generalnie
    takie jest założenie cwu - utrzymywanie gorącej wody. Od co różni się
    solidną izolacją.

    > Kilkanascie sekund lania wody jest ok pod warunkiem że ma dziurawe szambo
    > :)

    U mnie kilkanaście sekund i tak zawsze jest, bo od pionu do kranu jest ze 2
    m rurki bez obiegu.

    Ja zainstalowalem zegar z programatorem, jak wstaje do pracy mam ciepla
    wode, inne nastawy na kilku pozycjach co kilka godzin uruchamiaja pompe na
    3 minuty.