  • Data: 2010-10-09 20:18:58
    Temat: Re: Wypiekacz do chleba zuzycie pradu
    Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    a kilka pytań odnośnie opiekaczy:
    - czy smak takiego chleba nie odbiega znacząco od takiego z piekarni,
    chodzi mi o to czy nie jest to bardziej ciasto drożdżowe z piekarnika?
    - jak ze swieżoscią? ile dni po wypieku nadaje sie do spożycia?
    - czy na zakwasie taki chleb to już smakowo jak z piekarni? taki
    zakwas można kupić czy trzeba robić samemu?
    -jaki model wypiekacza polecacie. Na aukcjach popularny jest
    wymieniony wyżej model Zelmera. Warto?
    Czy lepiej kupić wypiekacz z jednym mieszadłem czy dwoma? podobno jest
    jakiś problem z odklejaniem i wyrywaniem wypieku z tych mieszadeł
    czasem...