  • Data: 2012-06-18 09:31:31
    Temat: Re: Wyprowadzenie kanalizacji z budynku
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-17 14:39, Boban pisze:
    > To nieprawda. Ja mam rurę do szamba puszczoną na pewno powyżej granicy
    > przemarzania i nie mam żadnych kłopotów. Jeśli nawet coś tam przymarznie to
    > starczy jeden prysznic czy ranne mycie aby wszystko odmarzło i pięknie
    > spłynęło. Zewnętrzna rura kanalizacyjna ma minimum fi 160 i nawet jak coś
    > tam zamarznie to nigdy w całym przekroju ale na dnie.
    Ok, ale masz pewnie puszczoną pod ławami? A co w przypadku stojącego już
    budynku? Odkopać fundament na jakimś małym odcinku aż do ław, w środku
    zrobić dziurę w podłodze i spróbować puścić rurę pod ławą? Obawiam się,
    że ziemi w tym miejscu za dobrze nie zagęszczę, zresztą chyba nie
    powinno się tego zrobić, żeby rury nie rozwalić. Obawiam się jakiegoś
    osiadania budynku w tym miejscu.
    Druga opcja to dziura w fundamencie - wtedy pewnie trzeba ten fundament
    ponownie zaizolować w tym miejscu?

    Maciek