  • Data: 2017-02-15 10:23:53
    Temat: Re: Wyrzynarka - jaka?
    Od: "Marcin W." <m...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 lutego 2017 10:09:42 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

> [...]
    dobre. Solidny kawał narzędzia, z regulacją prędkości, >>podświetlaniem miejsca
    cięcia i "laserowym" wskaźnikiem linii cięcia. >>Pierwsze cięcie było krzywe -
    brzeszczot latał w drewnie gdzie chciał. >>Wszystko zmieniło się po wymianie na
    markowy brzeszczot - sztywny. Po >>prostu dołączone do maszyny ostrza są strasznie
    tandetne.

    > Czyli rozumiem uchwyt zapewnia ładny pionowy montaż i ogólnie samo
    > urządzenie jest OK? Bo cena 99 zł jest bardzo zachęcająca, jeżeli w
    > takiej by się miały znowu pojawić.

    U mnie tnie prosto - i ostrze jest pionowo.
    Tak jest w moim egzemplarzu.